damp på skolan.

hej hopp sug snopp !

idag har det varit skola, igen.
asså jag får snart damp, alla
dom senaste dagarna jag har
tillbringat i skolan har jag bara
suttit och glott i flera timmar..
;o
jag får panik om jag inte får
komma igång och arbeta snart!
jag har ju ändå varit på
introduktion i matte, engelska
och svenska, så snart borde
jag ju ändå bli inplacerad
på något steg..
men annars är skolan rätt
okej.
vi har jour denna veckan.
igår hade jag mittersta kökspasset
och desamma idag.
det är faktiskt ganska kul att ha
kökspassen, hahahaha! ;p
imorgon blir det garderoben
och kanske cafet också, jag har
inte riktigt bra koll på det..
xd

men nu ska jag gå ut med lille siv!

see yah biatches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0