ett litet (o)seriöst, test! xd

Sommar 2010
Har du druckit tills du spytt? drycker inte. ;)
Sårat någon? hmm...?
Förlorat en vän? tror inte det, saknar ingen iaf.. xd
Träffat nya människor? Ja.♥
Kysst en främling? näpp!
Tagit droger? Nej!!
Haft en sommarflört? näpp
Gråtit? Japp
Skrattat tills du kissat på dig? nej xD
Tältat? jadå! ;-D
Varit vaken en hel natt? det kommer jag inte ihåg!
Solat? knappt.
Badat? yeeeeees!
Haft ett förhållande? nä. :/
Gjort dig riktigt illa? hahaahah
Gjort några nya percingar/ tatueringar? naj
Läst en bok? nej!
Skickat fel sms med flit? inte med flit.. ;o
Suttit vid datan en hel natt? i don't think so
Näckat? ehh. NEJ!
Solat naken? fyfan om jag skulle hag jort det ! ;oo
Fått utegångsförbud? nje och det är jag stolt över ! xd
Sagt “jag älskar dig" och menat det? Självklart!
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det?  aaa. xd
Varit i slagsmål? inte riktigt.
Pussat någon utav samma kön? Jaa..?
Sjungit högt på ett berg? jag har nog inte varit uppe på ett berg.. hahaha
Kysst någon i regnet? näpp
Kysst någon i skogen ? venneh
Kysst någon du inte borde? *hihi*
Tappat rösten? nära på. xd
Varit på festival? nä! :/
Gått upp i vikt? maybe-
Gått ner i vikt? maybe-
Bränt dig? näpp! :-DDD
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej och det ät jag glad för!
Varit utomlands? Nej, men jag ska snart! (L.
Gjort ett bra köp? Jadå!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nä, vrf skulle jag liksom, xd
haft skadeglädje? hmm..?
Sovit under bar himmel? uee.
Vad kommer du sakna mest? Värmen och att bada!!
Har du svart ärligt på alla frågor? kanske inte! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0