Kunskapsskolan i Ystad. xd

hej alla glada !

idag har det varit skolan igen.
vad ska man säga om dagen,
jo den har gått väldigt snabbt
och jag har hunnit med ganska
mycket! :-D
detta har jag gjort :
skrivit tre olika dikter
skrivit en faktatext på
engelska om micheal jackson
skrivit ner femton olika
ordspråk och förklarat
vad dom betyder.
känner mej duktig.
sen hade jag också det
sista café - passet idag.
höhöhöhö.
men iaf sa har blivit
inplacerad på steg 9 i
svenska, äntligen liksom,
nu väntar jag bara på
inplacering på matte,
engelska och tyska.
vi har haft någon föreläsning
på tyskan än för att hon som
är tysklärare är i gamleby
och är inte tillbaka förräns
på tisdag tror jag.
dagen klantigsa är nog
att jag tappade ut alla
mina pennor på golvet
där hemma och tänkte
att jag säkert såg dom sen
när jag skulle ta väskan och
gå, men det gjorde jag inte!
som tur va får man skriva på
datan så allt jag har gjort idag
har blivit skrivet på datan.
lyckat..
ja nu har jag ingen aning
om vad jag ska skriva om.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0