muuuuuuuuusik ! (LLLLL)

Hejhopp !

det blev ingen wallander igår kväll. :/
men godis blev det iallafall och min kära
vattenflaska med is och vatten i. xd
och mamma gick på festen iallafall
så vi fick ha barnvakt ändån. ;o
det var farfar som passade oss.
vi åt hemma hos dom och när vi kom
hem och låste upp dörren började
larmet pipa (inte när det går igång
på riktigt).
men det skulle det inte ha gjort för
att larmet var sönder.
så det började tjuta skithögt och dom
ringde från securitas och snackade med
farfar om koder och det där andra man
ska göra fast det funkade ju inte att
skriva in koden för larmet var i sönder.
sen lade dom på och farfar ringde efter
pappa som fick komma hem.
när han kom hem ringde han upp dom igen
och började snacka med dom att sa att
dom var tvugna att komma hit för att han
hade fått gått hem när han var ute och roade sig
men då sade dom bara att dom kunde kanske
lösa det innan dom kom ut, men pappa
sa att dom var tvunga att komma hit och då
sa dom ja.
vi fick vänta nästan i en halvtimme innan dom kom.
och efter typ 20 min fick pappa damp och
slet sönder hela larmet. ;)
och han ba; jag ska fan inte ha detta larmet
mer..
se när dom kom bara dom pratade med pappa
och körde sen och det var inte ens securitas
som kom, det var G4S!! :o
sen gick pappa tillbaks igen..
shiet, nu pallar jag inte mer.
ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0