onlyuinmyheart!

Hej alla som är söta!
ni som inte är det kan sticka!
haah, nej vad taskig jag är!

idag har jag iallfall varit i skolan.
det var inte alls bra!
jag har känt mej jättesjuk!!
ont i huvud och hals och
snorig som fan!
det är inte bra!
jag måste bara va i skolan
imorgon och på trosdag
för då ska vi ha fotografering.
det är på trosdag vi ska ha
det men imorgon ska typ
elevrådet fotas och då måste jag
gå dit och fixa en fotolapp!
jag hoppas verkligen inte att
jag måste stanna hemma då! :(
men det är bra om jag blir sjuk
nu på fredag ist. xd
ja men vådåda?
jag är sjuk så där en gång
på ett år och det kan lika bra
nu snart så att det inte kommer
den nionde oktober!!
och varför det inte kan komma
då beror på att då ska jag till
TURKIET! (LL)
ohyäääs biatches!

dagen låt blir nog;

http://www.youtube.com/watch?v=cB5e0zHRzHc

Love In This Club - Usher



(jag tycker nog att denna är snyggast trotsallt! ;-D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0