pojk du e söt.

God morgon alla !

eller godmorgon kanske inte var rätt,
klockan har ju faktiskt passerat tio nu.
men iaf. ;)
lördag idag.
ja, det blir väl wallander och godis ikväll.
haha,
wallander vittnet ska jag se.
mamma o pappa har laddat hem den
och samtidigt fick dom virus fast det
är fixat igen, haha.
klantar.
det regnar oxå idag, så det passar väl bra.
fast hoppas att det slutar regna så att jag
slipper köra till konsum i regnet. ;o
HAHAHAHAHAH! ;-D


men guuud vad jag saknar älsklingarna ida o ebba!!
jag älskar er, der är för er jag andas! (LL)
hoppas ni alltid finns där för ni är dom bästa jag har!!
(LLLLLLLLLL)
big lööööööööve!!
(LLLL)
sen saknar jag oxå mina andra kusiner där uppe.
colle molly, busiga tova, gulliga naton, söta elin och
framför allt vill jag träffa den nya kusinen !!
alfons, så gulligt !
(LLL)
big love på allihopa!!


Kommentarer
Postat av: IIIIIIIIIIIIIIIIIIddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333333333

2010-08-29 @ 10:12:39
Postat av: IIIIIIIIIIIIIIIIIIddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333333333

Big lööööööööööööööööööv to u to!!!<333333333



haha råkade skicka en tim komentar förut;O

miss u



kolla på min blogg jag har en bild på alfons där;P

2010-08-29 @ 10:13:56
URL: http://idajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0