Rolig dag.

Heeeeej! :-DDDD

Nu har vi varit på Kinnekulle. Det var väl kul.

Mycket mindre längd att gå än vad jag minns.

Men en sak jag inte fattar är varför dom tar betalt

för att gå upp där, 15 kr för vuxna och 5 kr för barn.

Det är ju ingenting men så många som är går upp där

varje dag känar dom minst 1000 kr per dag.

Efter Kinnekulle åkte vi till Utkiksplatsen och åt glass.

Mums!

Sen åkte vi till stugan och badade.

Det var 18 grader i vattnet!

Gött att det någon gång kunde vara varmt.

Jag och Ebba körde att man skulle trycka ner

varandras huvud under vattnet  i 5,6,7

sekunder osv.

Hahahahahah! :-DDDD

Sen tryckte Emelie ner mitt huvud under vattnet

när jag inte var beredd, snacka om panik!

Då kastade jag lera på henne!

Hahahahaha! :-DDDDDDDDDD

Bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0