filmer. (:

den här filmen såg jag igår kväll, jag vet inte riktig vad jag tyckte om den.
den var inte dålig, men ingen höjdare heller.
action var det, & lite komedi.
men jag tyckte det var asgrymt när dom slogs o sånt för dom var grymt coola och duktiga, så det tyckte jag var bra.
på en skala 1-5 skulle jag nog ge en trea. (:
och den här filmen såg jag tidigare idag.
den var fan bäst! :o
jag bara älskar den!!
både rolig, bra & sorlig, jag bölade minst två gånger i den, haha, men jag är lite känslig när det gäller sånt, hehe.
på en skala på 1-5 skulle jag ge fem +++, typ, haha.. (:
den gär filmen har jag oxå sett idag, på canal+.
den var helt sjuk! ganska svårt att förklara riktig vad den handlade om men det var en kille där som hette emil hade planerat ett hemligt bröllop och då sa frun nej och då blev han helt chockad, och ja, ni får nog se den för att fatta, även i denna filmen bölade jag, höhöhö.. (;
på en skala 1-5 blir det nog faktiskt en femma, hihih. (:

Kommentarer
Postat av: olivia

jag har oxå sett starstruck och äntligen midsommmar, och dom är jättebra! (:

fast starstruck är absolut den bästa!! <33

2010-11-23 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0