i like to move. (x

hejhej bloggen. (:
jag har fått klagomål på att jag inte skriver tydligt nog, så då får jag väl ta det lite lugna nu då. (:
men i alla fall, nu är klockan snart sju och jag har precis ätit. Snart måste jag börja fixa mig inför dansen, det var jättelängesen nu som jag ver där! någon gång hade dom dubbelbokat salen där vi dansar, någon gång var dansläraen sjuk och en gång var jag i turkiet osv..
men ikväll är det dans iallafall men om jag kommer dit och det står en lapp på dörren att dansen är inställd, ja då lovar jag att jag kommer skrika jättehögt och gå hem igen. fast som tur är har jag det inte långt att gå dit, har typ bara femtio meter dit. vi dansar på dagiset som ligger mittemot vår gata ungefär och det är inte alls långt tid, så jag kan till och med springa hela vägen dit och hem utan att bli andfådd eller nåt, hihi. :D
på måndag ska jag till gamleby, och jag är jättestressad! jag tänker liksom så hela tiden "vadd ska jag ha med mig" eller "tänk om jag glömmer något", hahah, jag känner mig stresaaaaaaaaaaaad. (x
& nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men vi hörs! hejdå! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0