jag vetifan vad jag ska ha för rubrik.. ():

hejhej, jag tycker detta börjar bli tråkigt, det kånns som om man bara skriver inlägg o sånt hela tiden utan anledning, jag får se hur jag gör.
antigen tar jag bort bloggen, elelr så tar jag en lååång "bloggpaus" eller så fortsätter jag skriva här..
men egentligen vill jag ju ha kvar min blogg, & fortsätta skriva.. (:
idag var det ju skolan, haha, det kändes som om det var måndag fast det är tisdag!
men det var ju bara för att vi var lediga igår, hehe. :D
skolan var slut på ett ögonblick, assa ja, tiden gick asfort..
först typ rast, sen matte, sen lunch, sen idrott, sen slut, sen ph o seenh me med mamma, fullt upp, höhö ?! (x
HAHAHAHAHA, funny to know.. (:
haha, ett skämt bara som jag kom på när jag skrev "funny", ( eller det är nog inget skämt bara en rolig sak, haha. )
tänk så heter man fanny persson, då säger ju engälsmännen [funnt person], haha, jag hoppas ni fattar den, :()
& nu får det va slut på skrivandet för den här gången,
haha, söt bild eller !? :DD

Kommentarer
Postat av: maja

neeeeej! ta inte bort bloggen, snällaa!!

jag älskar din blogg, den är sjukt braa!! :))<3

2010-11-23 @ 19:31:56
Postat av: Josefin

nej, ta inte bort din blogg, jag tycker som maja! ;o

:)

2010-11-23 @ 19:32:37
Postat av: melanie

bloggen ska inte bort, så är det!! :o<333

2010-11-23 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0