PÅ HEMMMMMAAPLAN! :DD

hejhopp allsammans! (;
igår kväll kom jag hem ifrån gamleby och fick sova i min egen sääääng, fatta va skönt det var, hihi..
idag är det lördag & idag har jag varit o shoppat! :D
detta löpte jag:
klänning - H&M 249:-


jag tror det var dessa
H&M - ca 80:-



en sån här klocka faast i o.n.e, hittar ingen bild på den..
guldfynd - 98.50:- ord.pris 349:-


dessa stövlarna med leopardmönster innuti
skopunkten - 299:-

jag köpte även en bh och en typ kofta som jag glömde av namnet på precis, men jag hittade ingen bild på de och orkar inte fota dom själv...hihihi.. :D
snart ska jag nog äta mat. tacos, mummmaa!! :DD
är redigt hungrig nu egter en dag i malmö, hehe..
katjing, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0