toooooooop model, (;

hej bloggen! :)
jag vet det var längesen det kom upp ett inlägg, eler var det igår ? jag komemr inte ihåg, men i alla fall!
nu sitter jag hemma hos mej och tittar på top model med emmmma ( yampis.blogg.se ).
haha, jaag hoppas verkligeeeeeeeeeeen att anslee åker ut! hon blev bara så avensjuk när jessiva van sån såna asdyra diamantörhängen, hahah :D
idag avr det skolan igen ja, bajs. (;
och imorgon blir det skola igen och plugg plugg plugg! gud vad jag hatar attt plugga till prov! :(
har både prov på fredag & onsdag, eller man brukar väl säga onsdag & fredag ist, hihihihi. :D
här kommer lite bilder på mig och min nya "älskling", (a)
haha, ja det var mitt nya halsbadn som e min nya älskling, :DDD
gonatt, (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0