- bajsbarn, jag älskar er. ( ida o ebba ) HAHAHHAHHAH! :D

hej svejs bloggen! (:
idag var det skolan igen, blablabla.
när jag ska gå hem från stationen börjar det regna. :(
gud vad jag hatar regn, kan det inte komma snö ist, snälla ? o;
och när jag kom hem var jag superduper hungrig så att jag nästan svimma.
vi har liksom vegetariska veckan i skolan och den maten suger koballe,
och hemma har vi linas matkasse, urk twi blä!!
men idag jobbar mamma kväll så då blir det typ korv eller nåt sånt som e myyyyycket godare äön linas matkasse...
och bara torsdag o fredag kvar i skolan och sen så är det höstlov, aaaahhh! :D
och då vet ju typ alla vem som kommer, hhahaha, nje, men mina älsklingar kommer då! (:
ÄLSKAR ER BAJSBARN!! :o <3333333333333333333333
( ida o ebba, idajjohansson.blogg.se o figureskatingebba.blogg.se )
hahaha, alla bloggläsare, nu har ni fler bloggar att läsa. (x
och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,
goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0