- ERROR!

haj bloggen.
i skolan idag var det stora redovisningsdagen, men jag hann inte redovisa nåt! ;o
men imorgon och typ en annan dag ska jag redovisa.
imorgon har jag tänkt att redovisa tyska och engelska.
svenskan måste jag hitta en tid för, och matte behöver jag inte jag jobba mer mjed, jag har redan uppnåt mina terminsmål i matte juh! :D (Y)
HAHAHAHAHHAA!! :DD
slutade tre idag men jag brukar få gå lite tidigare så att jag hinner med tio över tre tåget så när jag kommer till stationen kommer jag på att jag glömt min gympapåse på skolan och om man gör det så tar dom den sen så kan man typ inte få tillbaka den så jag fick åka tillbaka till skolan igen och jag fick typ åka buss i en halvtimme innan jag var framma sen hämte jag gympapåsen på fem minuter och då fick jag bara vänta en halvtimme tills nästa buss gick så jag kunde inte ta tåget förräns tio över fyra, så var en timme försenad hem idag, hahaha. :(
TVÅ roliga saker som hände när jag åkte tåg idag, hehe. (;
först när jag skulle till ystad så kunde man inte lösa biljett så jag jag på tåget, jag åkte öresundståget idag, och så kom dom och frågade om biljetten så sa jag att det inte gick att lösa biljett och då sa hon att jag skulle få lägga till ett ombordtillägg på 100 kronor, då tänkte jag liksom: OMG, med stora bokstäver. :o
sen gick hon och skulle fixa det men när hon kom tillbaka sa hon att jag inte behövde lägga till hundra kronorna och att jag skulle lösa biljett sen i ystad, men det gjorde jag inte.
HAHAHAHAHAHH!, bad girl. :DD
och sen när kom in med tåget när jag skulle hem så precis när dom hade stägt dörrarna så kom de två män springande som skulle med det tåget och så körde tåget precis och då räckte dom männen "fuck you" och blev assura, hahaha.. :s
:DDDDDDDDDDD
hejdå. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0