- höstlov, jag längtar..

hej bloggen! (:
idag är det måndag, bara fyra dagar kvar i skolan och sen blir det ju höstlov! :D
längtar, och vet ni vad ??? ((((:
då kommer ida och ebba ner hit och då ska vi in till ystad och shopppa! :D
kärlek po di. <3
okej, jag är kanske lite onormal och överdriven, men alla faaaaaaaall, hahaha, vad var det jag sa ? o;
haha, menjaja..
skolan idag..
tre ord kan jag säga er :
seg seg seg !
tror jag skulle dö, typ. (x
hahhahaahah!
och i morgon är det stora redovisningsdan, ooohhhh.
PANIK !!
måste sätta mig ner ikväll/snart och kolla igenom allt och och lägga allt i ordning och jobba klart det sista på allt, jag måste hinna..
men det är lugnt, än så länge, typ inte...
men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer i detta inlägget..
dagens outfit kommer nog idag, (:
-' have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0