- oh, baby i need you now.

hej alla! (:

ett löfte är ett löfta, haha. :D
har precis kommit hem från skolan nu och sitter och kollar runt på bdb, facebook och på olika bloggar, hehe.
anteckna ? ;pp
så snart emma kommer hem så sticker jag till henne! :)
gillagillagilla! <33
hahahaha,
skolan var väl okej, :D
öh, nej!
så himla seg dag asså!
2 dagar kvar nu bara, det kan väl gå snabbt!
och jag är helt jävla nervös osså! ;o
jag vet inte ens vad jag ska ha med mej har skrivit typ två sidor i en anteckningsbok vad jag ska ha med mej men ändå känns det som att det är dubbelt så myccket mer, gaah, jag blir helt crazy snart, måste chilla. :pp
jaja, ;o
soptify rullar på, yey. :D
just nu : overdrive - ola
faktiskt ganska bra låt, hehe. ;pp
amen, ni får ha det braa! :D



hihi, var bara tvuuuuuuungen att lägga ut denna bild. ;pp

seeu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0