- sweet. (a)

hej o hå bloggen! (:

- hahah, andvänder samma hälsning två ggr i rad, när det finns 124810984 olika stycken att välja på, typ, hahahaha.
nej jag nara skojade, men ändån! :D
idag var det skola, blablabla, så tjatigt! ;o
efter skolan var jag med ronja, vi var i ystad och tittade i affärer och flummade runt lite, jag hittade några saker som jag ville ha, (bild kommer nog, :D)
tog tåget hem från ystad tio över fem och då gick jag och träffade pappa med bilen så då förljde jag med honom och bytte däck sen var det hem och ätä och nu så sitter jag här..
hahahaha, roligt.
- not. x)
pallar absoulut inte med att foto dagens outfit idag, dels för att det är mörkt och att jag inte orkar helt enkelt. ;o
men kanske en bild på facet kommer, hehe. :D



visst var dessa mössorna och vantarna söta, men vilken färg e frågagn, båda färgerna är fina men: de rosa passar inte till min jacka men det gör de gråa, haha.. :/



snygg stövel, ser dock jättemysig ut inuti! ;o



dessa stövlarna tyckte jag oxå att dom var snygga!


dock något jag behöver..


något som jag behöver till väskan! ;o


dessa vantarna e jag oxå sugen på!


dessa färgerna är faktiskt urläckra, eller ?! ;o


och detta är något som jag verkligen behöver till mina andra ögonskuggor, den saken där upp trillar hela tiden av.. ;@

ja, men jag får väl hoppas att jag kan köpa så mycket som möjligt här i alla fall.
vinterna är ju här nu typ, det är i alla fall vääääldigt kallt just nuy, bhrhhrr.....
då syftar jag på vantarna och mössorna, hehe.
måste dock oxå hitta en halsduk, gud, hahaha. x)

dagens facelokk då :



dålig kvalite på bilden, ni vet det är mörkt och fotat med webbcameran. ;o

hejdå! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0