- turkland. (a)

hej bloggen!

detta blir nog det sista inlägget innan jag drar till turkiet imorgon, love po di! :)
idag har det inhte hänt så mycket.
farfar fyller år idag, gz ? :)
så jag, e & e var hemma hos han innan och lämnade en present med trisslotter, hehe. :D
ja, jag vet inte vad jag ska skriva, haha, jag hade tänkt med en miljon bokstäver lång text, haha, not.
HAAAHAAHAHAH! :D
jaa, juste, idag fick vi skolfotona och skolkatalogen!
ensamfotot såg jag förjävlig ut och dessamma på gruppfotot men vår klass var ju lettfett ballast, 7B-äst! <3
hahah, fett knasit! :D



längst upp från vänster : pontus, josefine, paulina, max, k-j, david & emma
mittersta raden från vänster : martina, elias, alex, matilda, matilda, alexander, annika, anton & caroline
längst ner från vänster: mattias, tomasine, jag, adrian, julia, jackie och emil

hihihi, visst är vi för söta ?! :DD
7B-äst för alltid! <33

ha det bra i de kalla sverige, seeu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0