HEMMA! ;o

hej o hå bloggen! (:

nu var det en vacka sen vi sågs senas.
har tillbringat en hel vecka nu i turkiet, side.
hotellet hette hotel side mare resort, ett femstjärningt hotel. :p
hotellet har jag ju visat på bild innan, men kommer en bild sen där jag ringat in där vi hade vårt hotellrum, hahha. :D
25 - 30 grader har vi haft det, härligt!!
sol och molningt, och nån dag regnade det lite grann men det hindrade i alla fall inte mej att bada, hehe. (:
på vårt badområde på hotellet hade vi fyra rutschkanor, en blå, en vit, en brun och en gul.
alla var lika roliga, och dom var faktiskt jättejätteroliga, hhahahha. :D
sen hade vi en pool som var som en strand, först var det grunt och sen blev det djupare och djupare och så vidare och i den poolen fanns oxå en vågmaskin som var igång typ en kvart varje timme eller nåt, och vågorna var lite fjuttiga men ändå kuliga, hahaha. :D
sen hade vi en buss utan tack som man fick åka med till stranden, vårt hotell hade en egen bit av stranden där det fanss bar och mat och sånt, hehe.
vattnet på stranden var saltare än vad jag trodde, skitsalt asså, och jag fick i munne, usch, blä, twi. :D
ahaah, sen var det inte så fint på själva stranden heller, eller jo det var det men sanden var jag missnöjd med. :/
haha, (:
men annars har jag haft det fett najs! ;o
och brun har jag npg oxå blivit, alla säger det iaf, hahaha. :D
på stan fanns det jättemånga affärer och saker som man kunde köpa, själv fick jag med mej hem en adidaskofta, fyra björn borg och en louis viton-väska. (stavning. ;o)
jag växlade in 670 skr och för det fick jag 136 turkiska lire, koftan kostade 30 lire, björn borgen kostade 20 lire och väskan kostade 70 lire, gjorde av med 120 lire och sen fick jag en hundralapp tillbaks så jag köpte en paket med små japp - choklader på flygplanet hem för 50:- och sen fick jag enn femtiolapp när jag kom hem.
en sak när jag klev av planet hemma i sveriga var det svinkallt!! ;o
så det var bara att ta fram vinterjackan, sen behöver jag bara köpa en halsduk, vantar, mössa och skor, och lite annat smått och gott, såklart, hehe. :D
jag har ju ändå ett presentkort på mobila på 300:- kvar, moahahaha! :DD

men nu ska jag fixa ett annat inlägg med tex. dagens outfit, som var jättelängesen jag lade ut, hahah. :D
höll nästan på att glömma bort bilden som jag lovade att jag skulle lägga ut. :/
men här kommer den :
hejdå! (:

höll nästan på att glömma bort bilden som jag lovade att jag skulle lägga ut. :/
men här kommer den :









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0