i am not a robot, :p

hej bloggen! :)

nu har jag precis varit nere på biblioteket, kom på igår kväll att jag hade lånat böcker därifrån så det var lika bra att lämna dom idag för jag åker ju snart! 3 dagar! :DD
loooovviiiat! <33333333333333
ja, nog om snack om det! :p

idag var det skola, som vanligt. *suck*
redovisade engelskan idag, så nu har jag bara tyskan kvar att redovisa innan jag åker till turkiet, jag måste redovisa tyskan på fredag och fan om jag inte hinner. :(
men som tur är så slipper jag ha med mej massa skolarbete till turkiet, bara nåt häfte så att jag kan öva på biologiprovet som jag missar, men som jag får göra nör jag kommet tbx från turkiet, haha, men det är chil asså. :pp
sitter just nu med i mellan knäna, konstig stil, jag vet. ;pp
spotify rullar på, just nu är det I am not a robot med marina and teh diamonds, faktiskt en jättebra låt.
är det inte den låten som har i den nya gina tricot - reklamen ??
nån klädesaffär har iaf denna sången på reklam, men iinte vet jag vilken..
ha det braaaaaaaaaaaaaaa! :pppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0