LOVE MY SELF

hallojsan!

sex dagar sen jag uppdaterade sist, :/
ledsen men jag har inte haft tid med datan ett tag..
jag tänkte lägga ut ett inlägg igår men när jag hade skrivit allt ihopa så tog min syster bort allt det jag hade skrivit och då blev jag pisst och pallade inte skriva om allt igen. :/
hahah. :DD

igår var det orienterng i skolan, gick väl på 45 minuter eller nåt sånt, men det var för att dom hade satt upp vissa kontroller långt ut från stigen osv..
störigt.
och idag har det varit stressat i skolan, hela dan har varit fullbokat, engelska först, sen labb, sen lunch, sen kurs och sen var det återsamling, ja man får väl stå ut.
för idag är det ju freeedaag! :DDD
hihi, två dagars ledighet nu och imorgon är det en vecka tills vi åker! :DDD
asså gud va skönt det ska bli! :))
längtar verkligen nu!! <3



inte bästa kvalitet på bilden, menmen
detta är dagens outfit, nederdelen på mej visas inte.
men iaf.

tröja - lindex
LEE-jeans - ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0