@ skolan, (h)

hej bloggenpoggen, (a)

min största hemlighet ? jag älskar att rimma!
HAHAHAH!:D
sitter just nu i skolan i ett rum med michelle och johanna, haha. (x
vet absoulut inte vad jag ska göra, jag har typ gjort klart all jag ska ha gjort klart redan, hahah. (a)
om ca en timme är det lunch, brocolisoppa, bläääää! o;
får väl äta knäckebröd idag igen då!
igår varjagsuperduper hungrig när jag kom hem, asså jag trodde att jag skulle dö, typ!!
och jag har inga pengar med mej iheller så jag kan inte gå och ätapå pastamannen eller pizzaboden, fär tänka på det tills nästa gång.
nästa gång är imorgon och det har varit äckligt mat hela veckan i skolan för att vi har haft ett vegetariskt tema på lunchen. oooooo:
men jaag har inga pengar hemma ändån så..
men nu har jag inte tid med detta längre

posshaj leverpastej, (x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0