@ skolan

hej alla sötbollar! (:

uppdaterar bloggen lite från skolan, haha. (;

jag har faktiskt varit duktig idag och gjort klart hela block 2 i engelskan, nu är det bara att redovisa som gäller! (:

sitter i ett rum matilda och typ bara väntar till att det ska bli lunch, gaaaah, jag är pisshungrig.

och en sak jag fick en kommentar förra veckan eller nåt där dom skrev fyan vad du är äcklig och sånt, men en sak säger jag er:

VAFAN LÄSER NI MIN BLOGG DÅ?? :@@

asså, man blir galen av att vissa personer är helt fkn fuckade, haha, lite överdrivet, men ändån!
så om ni inte egentligrn "bryr" er om att läsa min bloog så gör det inte heller!
tack på förhand! ;o

ni andra kan bara fortsätta läsa min blogg, ni som verkligen bryr sej, hiihi. :))
kärlek på er! (:<333

ha det bra så länge! (:
kmr säkert ett inlägg eter skolan oxå. :D
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0