bam bam bia bam bam bi bamba! :))

tjenixen!

igår var jag i mälmö på jägersro och minshoppade.
jag köpte åtta armbandsringar som hörde till varandra
och en bikini underdel som jag behöver xtra till turkiet! ;))
bara två saker, men jaja.
och på tal om turkiet så är det nu bara tre veckor
och fyra dagar kvar! <3 
har forfarande kvar presentkort på H&M och hela mobilia!
måste till mobilia snart! :-DD

idag var det skolan igen.
inte ett endaste EA pass idag! ;s
omg, jag har haft bajsmycket att göra;
först redovisning, sen matte, sen lunch,
sen gympa och sen återsamlingen. :/
och jag hade PH idag oxå. :))
så jag tog bussen tre och sen tåget tio
över tre och var inte hemma förräns
halv fyra, typ. ;pp
och nu är det datan och spotify!
(LLLL)



Kommentarer
Postat av: towe

det är väl 2 veckor och 4 dagar?!

2010-09-23 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0