(:

hej alla!

igårkväll var jag med sofie, fan va kul vi hade när vi såg på baksmällan, hahah, jag bara älskar den filmen !
jag rekomenderar den verkligen!!
sen gjorde vi lite annat oxå som att spela wii och var ute med siv.
hon gick hem tjugo i elva då filmen var slut. :-DD
ja och idag är det söndag..
jag, mamma och pappa har precis varit ute och gått i svaneholm och vi gick den långa rundan oxå, 4,2 km.
hjälp, jag dör.
och sen har jag oxå fått nageltrång enligt mamma & pappa, det gör i alla fall jävligt ont! :((



bara framsidan visar att filmen äger fett. :-DDDD


Kommentarer
Postat av: IIIIIIIIIIIIIIIIIIddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333333333

Den filmen e ju aaaaas bra!

2010-09-13 @ 19:35:04
URL: http://idajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0