fredag ! :-D

tjaba tjena!

idag är det äntligen fredag! :-DD
och det gillas! (y)
ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på..
jag har skickat sms till sofie och frågat
om hon vill gå till gummifabriken med mej
ikväll fast jag vet inte..
annars blir det väl tvn och datan och en skål
popcorn, hehe. ;pp
skolan var chill idag!
på återsamlingen hade david bakat
för att han fyller år idag och så fikade
vi med kladdkaka och vispgrädde. :-))
och sen så fick jag reda på att vi alltid ska
ha fika på fredagar, (yÿ'
tweheheh. ;pp
klämmer n dagens outfit hät oxå:



baseball jacka - gt
randigt linne - stadium
vitt linne - gt
mjukis - stadium

ser uppstoppad ut på bilen !? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0