twinis, twihhi! (LLLLL)

hej alla.

skolan var sådär idag, PH idag så jag slutade 3. :/
sen tog jag tvåan bussen till stationen och sen ettan till lassaretet för jag skulle åka med mamma hem.
jag kom med bussen till lassarettet typ kvart över tre och mamma slutade inte förräns fyra så jag gick till Åhlens och kollade lite och sen gick jag till stortorget och tog ettan igen till lassarettet och gick upp till personalparkeringen och mötte mamma där och då körde vi hem.
när jag kom hem blev det datan, twihihi! :-DD

dagens outfit



byxa - gt
tröja - gt

och jag saknar mina twinisar ebba och ida enormt!
jagälskarer!


Kommentarer
Postat av: IIIIIIIIIIIIIIIIIIddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333333333

JAG ÄLSKAR DEJ MED!!!<333333

2010-09-19 @ 20:48:26
URL: http://idajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0