val är tråkiga. :)))

hej alla!

idag är det söndagen den 19 september, valdagen.
idag har jag verit med mamma och pappa och röstat, hehe.
tråkigt, ska jag säga er. ;pp
jag säger inte vem jag röstade på i skolvalet iaf, moahahah! :-DD
annars har dagen varit chill, upp och hoppa tidigt imorgon för då är det skolan igen, ja man får väl stå ut dom 3 åren i grundskolan man har kvar..
nej jag bara skojade, jag vill faktiskt fortsätta sen på gymnasium och de.
antigen vill jag bli polis eller smådjursveterinär, och då krävs det bra utbildning. :))
jag strök under smådjursveterinär av en andlednig;
jag tänker fan heller bli en sån veterinär som åker ut till bondgårdar och stoppar upp handen i korövar när kon ska föad, aldrig i livet!
HAHAHH! ;))


dagens outfit;



linne - gt
tröja - H&M
mjukis - stadium

söndagskläder. xd


Kommentarer
Postat av: IIIIIIIIIIIIIIIIIIddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<333333333

haha jag ska också kanske bli SMÅDJURSveteriner!



love u<3<3



längtar till v 44!!!

2010-09-19 @ 20:45:13
URL: http://idajjohansson.blogg.se/
Postat av: zandra

ska du se idol ikväll? :)

2010-09-24 @ 18:51:41
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0